Meest gestelde vragen


1.1 Wat zijn de betaalmethodes?

De betalingen op onze website voor de webshop zijn ondergebracht bij iDeal. Voor kleuradvies ontvang je een factuur.


1.2 Is het mogelijk om een handmatige overschrijving te doen via mijn bank?

Ja, dat is mogelijk. Kies hiervoor bij afrekenen voor SEPA Bankoverschrijving


2.1 Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzendingen binnen Nederland reken ik verzendkosten van PostNL. Ook voor het buitenland (geselecteerde landen) hanteer ik tarieven van PostNL.


2.2 Verzenden jullie internationaal?

Alle producten kunnen met PostNL worden verzonden naar Nederland, Frankrijk, België, Italië, Spanje en Duitsland, prijzen en leveringstijden kunnen verschillen per locatie. Heb je een vraag over jouw bestelling? Neem dan gerust contact met ons op via info@mevrouwstyling.nl

Woon je in een ander land dan Nederland, Frankrijk, België of Duitsland, neem dan contact op via de contactpagina om te informeren naar de mogelijkheden en de kosten voor verzending.

 

2.3 Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Mevrouwstyling verzendt 2 keer per week. In de regel op woensdag en vrijdag. Mocht je een bepaalde wens hebben, bijvoorbeeld een cadeau wat je snel in huis wilt hebben, dan kun je altijd contact met mij opnemen. Zodra een artikel verzonden is, versturen wij een verzendbevestiging per mail. Mevrouwstyling is niet aansprakelijk voor vertragingen bij PostNL. Mocht het zo zijn dat je na 5 werkdagen na onze verzendbevestiging nog niets hebt ontvangen, neem dan contact op.


2.4 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dit is helaas niet mogelijk, wellicht wordt deze optie in de toekomst aangeboden.


3.1 Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?

Als je je bestelling in huis hebt, heb je een wettelijke zicht- of bedenktermijn van 14 dagen. Meld je retour altijd aan via info@mevrouwstyling.nl (onder vermelding van je naam, ordernummer en reden retour). Retourneren is op eigen risico totdat wij de producten daadwerkelijk hebben ontvangen.
Stuur alles in originele staat en verpakking terug en voeg de eventuele pakbon toe. Artikelen die niet per mail zijn aangemeld, kunnen niet in behandeling worden genomen. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Custom made producten of producten die speciaal voor jou zijn besteld, kunnen niet geretourneerd worden. Mevrouwstyling zorgt dat je betaling zo snel mogelijk wordt teruggestort.

Retouradres:
MEVROUWSTYLING
Noorderbuurt 42
9203 AM Drachten


4.1 Mijn aankoop is beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?

Wat jammer! Dit is helemaal niet de bedoeling, hier moet met het verzenden wat fout gegaan zijn. Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje op info@mevrouwstyling.nl met foto’s zodat ik je een passende oplossing kan aanbieden.


4.2 Ik heb geen aankoopbevestiging ontvangen in mijn mail, wat nu?

Heb je je spam al gecheckt? Stuur mij een mailtje, dan kan ik nakijken wat er aan de hand is.